پاورپوینت بازاريابي خدمات

پاورپوینت بازاريابي خدمات

پاورپوینت بازاريابي خدمات

 

 

 

 

 

 

 

 

پاورپوینت بازاريابي خدمات

فرمت فایل : پاورپوینت

قابل ویرایش

تعداد اسلایدها :   60   اسلاید

فهرست مطالب

مقدمه

تعريف بازاريابي

ويژگي هاي منحصر به فرد خدمات

آمخته هاي بازاریابی خدمات

مدل PROMPT برای مزیت خدمت

مزیت خدمت و خدمت برتر

الزامات یک سازمان خدماتی پویا

عوامل مهم ممیزی خدمات

معيارهای ارزيابی «نتيجه» و «تجربه» خدمت

گام های اساسی در بازاریابی خدمات

راهنمای فروش خدمات

برنامه ارائه خدمات به مشتریان

انتظارات مشتریان ازسازمانهای خدماتی

عوامل وعناصر نظرخواهی برای تعیین شاخص رضایت مشتریان

راه های افزایش ارزش خدمات

صفات وویژگیهای «خدمت» و«خدمتگزاری»

منابع

بخشی از اسلایدها :

تعريف بازاريابي

تعريف انجمن بازاريابي آمريكا از بازاريابي

انجام فعاليت هاي تجاري به گونه اي كه كالاها و خدمات از توليد كننده به مصرف كننده يا كاربر جريان پيدا كند.

تعريف لغتنامه آكسفورد از بازاريابي

فعاليت هاي مربوط به توليد، تبليغ و فروش كالاهاي يك شركت به بهترين وجه ممكن.

مجمو عه اي از فعاليت هاي انساني- اقتصادي هدايت شده در جهت ارضاي نيازها و خواسته هاي افراد جامعه از طريق فرايند مبادله.

فرايندي است مديريتي- اجتماعي كه به وسيله ي آن افراد وگروه ها از طريق توليد ومبادله كالا ويا خدمات با يكديگر به امر تامين نياز ها وخواسته ها اقدام مي كنند.

مقدمه

تفكر اول:

بازاريابي خدمات به جهت ماهيت اصلي اش موضوع ويژه ايست و بيشتر امور بازاريابي عادي بصورت مستقيم درآن قابل بكارگيري نيست.

تفكر دوم:

بازاريابي خدمات جداي از اصول اساسي بازاريابي در بخش وسيعي با ويژگيهاي خاص از يك صنعت تعيين مي گردد از اينرو عموميت دادن به بخش محدودي بين بازاريابي خدمات و بازاريابي كالاها امكان پذير است.

تفكر سوم:

بازاريابي خدمات صرفا يك كاربرد از اصول اساسي بازاريابي است و نه يك موضوع متمايز.

ويژگي هاي منحصر به فرد خدمات:

1- غيرملموس بودن

2- غير قابل تفكيك بودن

3- غير همگن بودن(متغير بودن)

4- غير قابل ذخيره بودن


خرید آنلاین